lite frågor jag svarade på innan jag sover

 

Lovar du att vara ärlig? det vet man aldrig
Du heter: angelica
Längd: 1.64



Skostorlek: 36/37
Smeknamn: wolter
Låt som när du är ledsen sörjer till? många typ
Beroende av: vänner, hockey, turkisk peber
Vad tror folk om dig? ingen aning
Stämmer det? ingen aning
Hur imponerar man på dig? inte för blyg, vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? jaförfan
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? för långt, men gulligt iaf :)
Var bor du? sveriges bästa håla? åker
Trivs du där? nja
Brukar du bli för full? händer
Är du alergisk mot något? nej men jävligt kräsen
Hur svarar du i mobilen: hemma; ah hej de ä angelica, mobilen: ah hej
Antal timmar sömn inatt: typ 9
Brukar du komma i tid: nästan alltid
När mår du bra: när jag umgås med mina vänner
När blev du fotad senast: typ idag av jennifer ;)
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: äckligt
Vad saknar du:
Hade du en bra kväll igår: inte världens bästa
Favorit dryck på morgonen: nyponsoppa elr oboy
Rakar du benen: jajamen
När brukar du oftast gå och lägga dig: skola, typ halv 11, 11, på helgerna är de olika
Är du blyg? ibland men inte ofta
Sysslar du med någon idrott: hockey, fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  nja, tror inte de
Har du spytt offentligt: nej
Är du nöjd med ditt liv: jora
Är du bortskämd: haha..
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? min mamma är min förebild
Vad längtar du till? sommaren, GOTHIA!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? jara vissa är
Tycker du om någon just nu? vem vet ??? jora men det gör jag
Gröna eller röda äppeln: beror på vilken sort det är
Gillar du golf: hha njaa, äger min lillebror på minigolf iaf ;)
Vilken tid gick du upp idag: halv 10
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: jara, varför inte?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta till götet, eller utomlands, även shoppa en del
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: jara
Har du piercing: räknas öronen?
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: japp
Solar du ofta: nej, blir ändå inte brun
Är du bra på att laga mat: HAHHAH JAAAARA
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: vig som ett kylskåp?
Är du musikalisk? hahaha jo visst
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, nyponsoppa
Vilken är din favoritglass: gb glass, krossad choklad
Tror du på ett liv efter döden: japp, jag blir en vithaj typ
Tycker du om sushi: nej
Vad äter du helst när du ser på film: turkisk peber och lantchips (gräddfil) & fanta
Är du morgon- eller kvällsmänniska: KVÄLL!
Vilken ögonfärg har du: blååå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: vet inte riktigt
Biter du på naglarna: ja typ :(
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: väldigt ofta
Senaste låt du hörde: ngt techno låt med bra bas
Är du självsäker: Alltid
Läser du ofta böcker: nej bara när jag måste typ

PS. jag är så cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0