fotboll - så kul !

laget inför iår!

åker/mariefred
en sammanslagning och tycker det funkar riktigt bra
för eftersom vi har bredare trupp iår så kan man
välja och vraka lite mer. tränaren kan välja mer om man säger så
och dom som tränar - spelar tycker jag.
för så äre, förra året va de många som inte tränade så mycket
men ändå fick va med, och då slutade några tjejer som aldrig fick chansen att spela
och det är synd, för vi behöver ju alla spelare!
så iår blir det mer så att dom som tränar spelar också!

jag kommer inte träna så ofta eftersom jag har hockey,
jag tränar fortfarande men inte fotboll liksom.
och då måste jag också acc att jag inte får spela ibland!

både unga och äldre tjejer är med, bra faktiskt!
vissa är rutinerade eller vad man säger
och andra unga och pigga i benen
bra med variation!!

iår vinner vi fan serien och med toye i spetsen också!!!!
klockrent :D

sen ska vi juuuu tilll gothia också :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0