tagga för ullared!

nu har jag nyss ätit mat, inte världens godaste mat men om jag ska bli stor och stark så måste jag äta, vare sig jag vill eller inte.
tränat idag har jag också gjort, gick väl bra, min lillebror och halva hans lag va med på träningen idag, casper så söt men inte så bra i mål.. måste va ärlig. men han är bäst ändå.
träningen höll bara på i en timme och mitt i allt så går mina skridsko snören sönder, PERFEKT! jag vart så otroligt överlycklig, nej inte alls.

klockan är ungefär kvar i nio nu, snart kommer lisa :) hon har också tränat, fast handboll dårå,
vi lär ju typ snacka ihjäl oss om ullared, vi ska verkligen ha skit kul! king :D
tagga upp tre inatt då, haha jag kommer va så sjukt trött XD
men de ska nog gå bra :D

nu blir det nog att jag ska bestämma vad jag ska ha för kläder på mig imorn , har ingen aning om men de ordnar sig nog!

vi ska iaf se till att ha skit kul, de här har jag verkligen sett fram emot!

pusss
/ awolter

s ä j d e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0