söndagar är nästan aldrig kul men...

emelie gjorde min dag !
skulle egentligen ha färgat håret idag men det vart inte så, för jag är inte så säker på vilken färg jag vill ha, vilken passar mig?

emelie och jag kollade på skärckfilm, den läskigaste jag sett alltså :o usch usch!
haha och när jag o emelie va mitt inne i filmen, då de läskigaste kom typ så samtidigt höll hennes pappa på  med elektriciteten, ni förstår kanske ? haha när vi vart as rädda i filmen så samtdiigt släcks lampan i rummet i 1 sek typ, vi skriker högt som fan, typ garvar av rädsla XD ojoj vilken dag säger jag bara !
älskar dig gumman:)<3

nu är jag hemma, om en kvart ungefär är det vem kan slå filip och fredrik på tv, 5:an !
se de ni också, de är kul

även idag har jag lyssnat på julmusik, verkligen längtar tills julen är här ! och de är ju faktiskt bara en vecka kvar tills det är 1:a advent, så mys!

såg på bio igår med emil och lisa, new moon! om ni inte har sett den, så se den :) den är bra, såå bra !

puss
/ awolter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0