söndag kväll

tja!
sov inte mycket idag alltså, vart så fucking arg på mig själv att jag inte kunde sova,
sen vaknar man tidigt av att telefonen ringer också, sur start på morgonen.
tagga match da, mot katrineholm, vid 3.
gick bra faktiskt , vann med 4-0. gjorde ett mål, men fick värsta lårkakan nu
så kan typ inte stå, "klen" kallas de också, men de gör fan ont.
efter matchen, hem och städa lite, sen julmynta, för de är ju faktiskt
första advent idag. så mysigt med jul, älskar det !

denise är här också, ska sova här! vi har masserat varandras ryggar också, så grymt skönt, sen har jag mes bandage på mitt lår, gör ont som fan men jaja (Y)
älskar dig gumsan !

puss på dagen,
men bättre dagar har de funntis
/ awolter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0