snart sovdags för fröken wolter

klockan är ungefär fem i halv tolv, lite sliten fortfarande för febern har inte släppt än, men imorgon blir det nog bra! åkte hem med tolv tåget idag, helt död när jag kom hem alltså, sov i nästan två timmar, as djupt för den delen också!
vaknade ungefär vid tre, kollade igenom facebook och bdb lite sen vilade jag igen, ögonen ville sova men inte min kropp, typiskt.

mamma kom hem ungefär vid 7, vi käkade goda pannkaka som pappa hade gjort, mums.
efter det var det dags att färga mitt hår, färgade min fula bruna utvväxt. VET att jag skulle bli brunett, men vågar inte, inte än iaf. kanske sen, vi får se, allt får ta sin tid.
resultatet vart bra, och har kollat på ett av världens bästa program idag också, house, som hade säsongsavslutning idag, surt! det måste komma en säsong till, ber till gud nästan alltså. ja fast nej.

idag har jag mest spenderat min tid vid datan,
och om ni undrar varför bloggen ser ut som den gör, så klaga inte! ska fixa den, snart.

puss gonatt folket
/ awolter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0