nyss match

härligt med ullared alltså ! men den där bussen, ojoj ! vi satt sammanlagt i den i 12 timmar, lite seg var man alltså. köpte saker för ungefär 2000, resten betalade mamma och mormor, så snälla som dom är.
hittade hur mycket saker som helst, julklappar, kläder, bra och ha saker, ja lyckade köp! :)
lisa och jag hade då vipplats, satt och softade vid tv;n, sov en del gjorde man ju då också. HAHA !

kom hem halv ett inatt, somnade på dirren sen upp vid halv 12 på morgonen, tagga till match.
mot nynäshamn, slutade 4-4 . gick riktigt dåligt för mig, usch. ibland har man dåliga dagar.

nu nyss duschat, ska äta pizza med mamsen också, mysigt.
sen får vi se vad som händer ikväll :)

puss
och bilder från ullared kommer!
/awolter

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du var visst duktig idag. Jag och Saga satt och pratade om det, att du trampade på somfan :) Jag älskar dig!

2009-11-28 @ 22:40:27
URL: http://henrikssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0