mattelektion

tjoho!
as trött i morse, kunde inte sova inatt, det va grymt varmt i mitt rum, suck.
har mattelektion nu, med tiger, för att maria är sjuk, och jag kan ju inte precis påstå att jag gillar tiger men men.
vi håller på med ekvationer, inte ens svårt. men hon tror ju att vi är treåringar haha

ikväll blire träning, men 95:orna, vettfan varför men tror de är för att vi egentligen inte har någon istid idag,
efter träningen blire tagga inför ullared ! lisa ska sova hos mig ofc, vi har inte bestämt än om vi ens ska sova, liksom , vi ska upp 3 typ, haha vi kanske ska ha filmmys och så.. vi får se :)

bussen går iaf inatt 03.30 från ishallen mot ullared! vi är typ 40 pers som ska dit, härligt :)
mamma, mormor, jennifer m.m

tagga matte nu da, haha not.
sitter brevid peter, vi är typ klara med uppgifterna och mattias o totte är så söta, dom fattar ingenting av matten typ xd <3

pusss
/ awolter

du är så jävla fin.


Kommentarer
Postat av: Totte

haha ja hitta din blogg:)

2009-11-26 @ 13:36:12
Postat av: awolter

hahah :D <3

2009-11-26 @ 13:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0