25 november, kallt ute

hemma idag från skolan, va fortfarande inte helt frisk från febern än, men tror den är helt borta nu, det känns som så iaf :) men man vet ju aldrig, hjärnan kanske lurar kroppen (y)
vaknade ungefär vid 11 idag av att de var ngn som ringde, ingen aning vem de va , men de väckte mig iaf, låg och kollade på disneychannel hela dagen,
pratade nyss med mikalea i telefon, snackade i över 45 min , vi hade mycket och prata om alltså ;)
saknar henne som saaaatan! ska snart träffa henne tror jag, :)

kanske blir hockey ikväll, om jag inte blir sjuk igen men de tror jag inte, hoppas baby kan sova här idag också, får se om hon får skjuts hit :)

pusss
/ awolter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0