lyckad 18års dag!

hann inte skriva igår
hade så mycket att göra!
men ska ganska kortfattat förklara
min underbara födelsedag :D

började ju med att man blir väckt 09.33
eftersom jag föddes då, fick lite presenter och frukost
på sängen, haha sen somnade jag om!
släkten kom på dagen, fick massa fina presenter !

efter det blev det tjejmiddag
och därefter partyparty!
hade grymt kul
och hoppas alla andra också hade det

haha trodde jag skulle må sämre när jag vaknade
men mådde helt OK!
så skönt :D

puss på er alla och tack för att ni kom! :D


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag hade jätte roligt, tack så mycket för en bra kväll! :D <333

2011-01-03 @ 17:27:30
URL: http://bbigsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0