världens bästa lillebror



min lillebror fyller 13 år idag,
jag älskar dig!
varje dag, varje andetag ♥
grattis :)

________________________________________________________________________

skolan idag, så jävla jobbigt, är så skoltrött..
eller bara allmänt trött, gäspar hela tiden
och det blir inte bättre när jag inte är frisk än
kom hem, denise följde med :)
firade casper, hälsade och pratade lite med
alla gäster,
sen följde jag med denise för hon skulle käka pizza
efter det drog vi, kollade på alagets match,
dålig match förresten, dom har blivit sämre iår
fast dom har bättre spelare? fattar inte

träffade iaf melinda filip hanna elin jesper
henke och några fler
nu ska jag iaf ta o sova..
vet att jag är tråkig o bara skriver på kvällen
men är social mot vänner och familjen på dagarna
så ni fattar nog!!

pusss gonattt :)

vill även lägga till,
att jag faktiskt har
världens bästa pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0