tisdag

hade skolfoto idag
va smart o hde högklackat
så jag slapp o sitta ner,
så nu ser jag ut att va en av dom längsta i klassen
på fotot, det gillas ;)
gjorde inte så mycket skolarbete idag, satt mest o kollade på
dieselråttor och sjömansmöss,
en gammal julkalender som typ va 2002, minns inte riktigt
vilket år men typ då så va en helt okej skoldag!


en månad idag med min babe också :)
vi kollade lite film, tranformers 2
inte en höjdarfilm men den dög väl

nu ska jag sova tror jag,
fast har fastnat vid en as bra film på canal+ first
ngn otäck film men den är ändå bra, så får se om jag kollar klart
puss gonatt

snygg bild från när jag körde liiiite bil i grekland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0