stockholm


det blir denna istället
fast jag kommer självklart ta bort pälsen, gillar inte sånt

den finns i fler färger också, rekomenderar er!
as fin och varm
peak performance 4500:-

gick as bra idag o hålla i lektion idag, kul också
för den delen haha kan visa bilder imorgon!

åkte till stockholm sen med mamma
röntgenkliniken på hötorget
gick väl bra, provsvaren kommer nästa vecka
så hoppas på det bästa!

senare blev det lite shopping
höga stövlar, ett linne och strumpor för min del
även det kan jag visa bild på imorgon
orkar inte lägga in bilderna idag :D

va inne på min och mammas favoaffär
och jag blev kär i en annan jacka..
så ska beställa den ist !
puss på det, en veckas levernas så hoppas
ha den i mina händer nästa vecka :D:D

kollat innebandy med jennifer och robin nu ikväll
haha dom är helt sjuka!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0