söndagkväll

varit lite seg på uppdatering men har
varit så jävla trött i kroppen
tror jag har virus infektion eller
lunginflammation :(
hostar som en galning iaf

hade ju då cup igår
kom två och det gick väl helt okej
för mig, men skulle va roligare med mer
publik!
amanda och jennifer kom till sista matchen,
sen gick vi hem till mig
kollade film,
the book of blood,
som va en skräck typ haha läskig och
skit roligt när dom blev rädda hela tiden !!
amanda sov hos mig (a)
så söt hon är, och duktig också!
sov fan till elva, rekord ;D
love you

idag drog vi till hallen, kollade handboll
sen cyklade VI !! hem till henne, långt som fan
men bra jobbat av oss :D

kollade senare deras match, som dom vann med 5-1
men kollade inte hela, va för slut i kroppen
så nu har jag lega o kollat
outsiders, sveriges tjockaste person
ojoj..

lite lång text de blev men de va sammanfattningen av
två dagar ! puss
får se om jag orkar ta mig till skolan imorn :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0