onsdag

ja jaaaaag vet
skulle lagt upp bilderna idag
men har bara inte orkat
men jag kanske orkar imorgon!

varit hemma, vilat,
sen vid tolv åkte jag o mamie
till sthlm, råsunda idrottsklinik
kollade mina fötter
kan ju säga både positiva
och negativa saker

men som läkaren sa:
ibland skulle man vilja bara gå till
claes olsson o köpa nya delar till kroppen

OM ÄNDÅ DE GICK!


bild som min mamma gillade?
men nja...

iaf kom jag hem, bara satt vid datan
kollade idol, olle va gyyyyyyym!
senare träffade jag älskling ett tag ute
men nu är jag hemma igen,
kollade på grease 2 som är bra,
och NEJ, inte bättre än ettan men
den här är också bra

puss hörs imorgon
måste packa klart allt också, jobbigt ..
men ska bli riktigt skönt att komma iväg till
värmen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0