någon finbakrund på bilden är det iallafall



varför ska jag lyssna när ni är lika dana?
varför ska jag ens behöva bry mig när jag inte har ngt med det o göra..

nu har jag tränat, och det gick väl bra men mina fötter hänger inte
med ibland och det gör det självklart svårare att åka.
något jag däremot är glad över är att jag genomförde träningen
och sitter nu i min rosa morgonrock här hemma och är stolt
över mig själv att jag tränade, att jag vågade även fast
skadorna inte är läkta!

nu äre dags för mig att fixa varm oboy sen
fortsätta kolla på csi miami
puss

Kommentarer
Postat av: katrin

vart har du köpt överdelen ? skit snygg!

2010-09-23 @ 22:49:02
Postat av: awolter

på lindex, 159kr :D

2010-09-24 @ 22:32:32
URL: http://wolterallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0