jag har en sak att säga förlåt till!

jag har varit grymt dåligt på att både sagt
eller visat något nytt jag köpt på senaste tiden

men tog två bilder så ni fick se lite av de
orkade inte ta kort på allt



plus en röd tröja, luvtröja, smink, skor, jacka från hm
denna

sen hm..
kommer inte på ngt mer

men nu har jag uppdaterat lite om de här iaf
så hoppas ni är mer nöjda nu :D
__________________________________

snygg bild på mig från i fredags som matilda tog
ett bildbevis på mitt första köp av en loka
aldrig köpt en egen för jag har inte gillat det förut
men ska lära mig att börja dricka de
lycka till angelica :D !!

varit hos doktorn idag idag da,
hade luftrörskatarr och käkar nu penicillin för det
så är frisk om en vecka
hoppas jag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0