hemma i sverige dåra



vill tillbaka, för här måste man tänka på massa annat,
där nere släppte allt, jag hade bara mig själv att
tänka på, jag kunde bara va, ligga o slappa
hur mycket jag ville!
fler saftiga bilder kommer
och jag vet att ni har saknar mig :)

haft super bra väder, fräknarna har tittar fram i
hela ansiktet, väldigt sött?
haha.. nej men det har varit super där nere

ikväll blir det girlsnight!
super mysigt, amanda melinda jennifer lisa och meee

men undra om jag kommer somna?
för landade på arlanda halv 5 imorse
så har inte fått sova så mkt
hatar förseningar på plan..
så otroligt kul att gå och kolla
taxfreen 4 timmar !!
eller?

nu ska jag iaf försöka packa upp lite
fixa mig kanske och se en film puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0