ego angelica



hade en riktigt mysig och rolig kväll med amanda melinda och lisa :)
kollade på baksmällan, alltid lika rolig och alan är ngt extra alltså!

sov hos melinda inatt, gick hem till henne sent,men ändå
va vi sugna på film så vi kollade på the notebook,
en film jag aldrig tröttnar på
"jag sökte dig och fann mitt hjärta"
har även de bästa orden på min header

vaknade,  käkade vi lite frulle,
kom hem till mig,
och har precis färgat håret
det behövdes eftersom det vart så solblekt på kreta :)
så nu får vi se hur resultatet blir när håret har torkat

ska kolla både j18 och j20s match idag,
med melinda och jennifer,
även söta sonja kommer till åker o
kollar med oss!
och mikkan är redan nere i hallen
så kommer träffa henne också, skojjsigt! :)

nu blir det att sätta på sig lite mascara sen
ner till hallen later,

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0