några av frågorna jag fick

  • vad är ditt fullständiga namn? - angelica maria maud wolter
  • hur sminkar du dig till vardag och till fest? vardag - bara mascara, ibland solpuder
    fest - hm.. olika från gång till gång, foundation, solpuder, eyeliner, ögonskugga, svart kajal, mascara, läppstift oftast, alltid dagcreme under!
  • hur tycker du en kille ska vara? - charmig, lagom självsäker, sportande, frisyren är en viktig del för mig som jag ofta bryr mig om hos killar, snäll självklart, omtänksam, perfekt? går det? haha
  • vad är det bästa med dina vänner? dom finns ALLTID där, i alla lägen, dom närmaste kan man ringa vilken tid som helst på dygnet, och dom kommer hit direkt. dom är förstående och vill alltid mitt bästa,
    ni hör väl själva att jag har världens mest underbara vänner? i loooooove them!
  • vad gör du på en dag då du mår som värst ? om det bara är för att man är trött så tar jag det lugnt hemma, bara sätter på en film eller myser med buster. Men om jag är ledsen och sånt, är jag oftast med vännerna, för det ska ni lära er, att när ni är som mest ledsen, va inte själv! det gör inte saken bättre, för då ligger man bara och tänker och tänker, inte bra! klart man behöver tid för sig själv men sällskap med vänner är den bästa medicinen!
  • hur tror du din framtid kommer se ut? Om jag tar mitt förnuft till fånga så måste jag inse att jag SKA plugga vidare, fast de kanske inte är den saken man vill göra efter man har gått ut gymnasiet, men det är nog bra att göra de. man kanske ångrar sig när man är 30 och jobbar på ica?
    jag ska ha barn, två tror jag blir perfekt. Gifta mig? hm, det beror på, inget nödvändigt, viktigaste att man hittar ngn man vill leva med!
    Jag vill resa mycket och så, nu när jag är ung, bara leva livet!!
  • vem hatar du mest inom bloggvärlden, och vem tycker du bäst om? hatar och hatar, tror ingen älskar kissie men hon är underhållande och roligt att läsa hennes inlägg. den jag tycker mest om att läsa är dessie, vet inte varför, men hon skriver saker som är roliga.
  • har du träffat någon ny på sistone? det är en hemlis.. ;)
  • varför är de slut mellan dig och ditt ex? han va otrogen mot mig
  • är du cool? - dum fråga, klart jag är ;)

jag svarar på resten av frågorna en annan dag
:)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej tjejen!

Klart det är bra att plugga vidare men vill du även resa skulle jag rekommendera en paus efter gymnasiet, jobba in lite pengar och res och upptäck fet du vill göra innan du sätter dig i skolbänken igen...

Usch vad gammal jag lät nu :)

kram på dig!

2010-10-21 @ 16:42:18
URL: http://www.empanskryoin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0