hmmm

vad har jag gjort idag?
tagit det lugnt hemma,
väntat på att min mamma ska komma hem
som hon har gjort nu :D
gick till jennifer vid halv 7 typ,
kollade en film, moffade chips
sen hemma nu, fått lite fina grejer av mamma
som hon köpt, haha hon och hennes tjejgäng har ju varit
på ullared ;)
jag ville också följa med, för jag tkr helt ärligt att de är kul där :(

nu ligger jag i min sköna säng
och kollar på pretty woman, hennes hår skulle man ha!

dags för tummen upp & ner?
idag blir det städer



  • göteborg
  • åkers styckebruk (snarare en by, men spelar ingen roll, JAG ÄLSKAR åker) så äre
  • halmstad
  • leksand



  • stockholm, vet inte varför jag tkr det riktigt men det är så iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0