folk presterar bättre under press

de märkte jag igår haha!..

hade sjukt kul igår alltså, min brudar äääär dom bästa
jag hade oturen att få ett skrattanfall senare på kvällen..
alltid pinsamt för har inte precis de finaste garvet
men bjuder på det!
matchen slutade 3-7 till åker
haha linden som är sååå bra? eller .
det märkte ju vi igår vilka som var bäst! ;)

inatt vart det snarkandes, bara jag som vaknar
av det, slår kuddarna på fötterna och då slutar amanda haha
jennifer skrattar åt mina fina svordomar..
aldrig mer sover jag på tältsäng, jävlar min rygg !
nu blir det duscha, bli levande igen osv
just det, såg en sjukt skum film imorse med alla
gör DET aldrig igen .. HA HA

men pusspuss
love you girls, big love to all of you!


glad för lisas skull nu också att hon börjar bli friskare! <3


Kommentarer
Postat av: hannie

Tack för en toppen dag babbee! :) Loveu<3

2010-10-16 @ 15:51:53
URL: http://bbigsmile.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det sög att veta att ni hade as kul igår :(

Men ist svettades jag som att ni alla låg in min lilla 1.05 säng!! Var till och med tvungen att byta tröja för jag svettades så mycket :D haha

puss

2010-10-16 @ 16:34:09
URL: http://nonemorethenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0