hos lisa, natt 2



skit snygga brudar!
från i somras, hihi

igår åkte jag almenhetens med melinda
och alla andra hihi försökte få melinda att lära sig
bromsa men de gick väl sådär ;) men söt va hon!

inatt har jag sovit med mina flickor
hos lisa inatt, lisa bjöd på mat, mycket gott!
sen kom vi ju till att välja film..
hahaha säger jag bara, alla ville se olika
men tillslut blev det män som hatar kvinnor
fast denise tycker den är lite läskig ;)
även linas kvällsbok blev det
men jag sov mest under filmen

idag har vi varit hemma hos alla, packat
om för vi ska sova här en natt till,
handlat på coop och ica har vi hunnit med
snart blir det att laga tacos!
även mina sötisar amanda och jennifer kommer
upp också , myssssssssssssss!
vi har hyrt filmer också,
så det blir en skräck och en komedi!
haha bara för att vi ska kunna sova ikväll,
ensamma tjejer mitt uppe i skogen,
scaaaary ;)
puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0