tråkigt


inget att göra..

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek?
det bästa som finns när det är bra!
När kramade du någon sist?
idag
Saknar du någon speciell person?
yes
Har du svårt för att bli kär?
Japp

När fick du senast en komplimang? idag ;)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nej men i chocktillstånd
Hånglat med fler än 50 pers
: Nix
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll?
nix
Gjort något riktigt dumt?
ja
Gjort något du verkligen ångrar?
det har jag säkert
Åkt ambulans?
yes
Gjort nåt olagligt?
tror inte det
Fått din mamma att gråta?
vet inte
Slagit ner någon?
på plan kanske
Skämts över dina föräldrar?
haha ngn gång säkert
Sagt jag älskar dig och menat det?
yes
Tar du droger?
haha varje dag! not!
Dricker du?
när det är fest oftast
Vilka kläder sover du i?
oftast i trosor bara
Vad hatar du verkligen?
höjder!
Är du ensam nu?
I rummet kanske men inte hemma
Vill du gifta dig?
Jara
Vill du ha barn?
yes

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag?
Fick dig att gråta?
-
Du delade en dricka med?
Lisa
Du gick på bio med?
Lisa och mamma
Skällde på dig?
Mamma haha ..
Sa någonting till dig och vad var det?
Pappa frågade om jag skulle äta någe mer & då sa jag nej

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Kramat någon? Yes
Pussat någon?
nej
Köpt någonting?
glass
Sjungit? alltid!
Saknat någon?
vem vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0