sommar snart va?

jag ska snart , när jag orkar, alltså vad som hänt


nu ligger jag och kollar på cribs på mtv,
i min stora mysiga säng!



angelica wolter,
du väger bara 51 kilo nu och de är fan inte bra!
nu äre dags att börja äta för i helvete

ungefär så säger jag till mig själv nu,
vill inte va en jävla pinne,
så börjar träna så fort jag får!!

bild från i somras, jag blir så glad när jag ser den
för jag vet att de är mindre än en månad kvar till skolan
slutar och bara 21 skoldagar kvar om man räknar med
skolavslutningen..
wow säger jag bara, jasså där har man gått ut ettan redan,
går snabbt när skolan går bra!
riktigt bra linje jag valde
på John Bauer, Idrott Hälsa!
ångrar mig inte ett dugg,
jag som ska bli personligtränare
så passar den här linjen mig perfa.

nu ska jag kolla film
och hoppas tiden går snabbare!!!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0