sjukhuset


bilder från när jag låg på sjukhuset, innan jag hade fått något rum och så,

många har frågat mig vad som har hänt osv,
nu vet ganska många av mina vänner vad som hänt
men ni som inte vet:
satt och kollade på tv, allt var som vanligt,
va hos en kompis med några andra också
började få lite småkramper i bröstet
men tänkte att de har jag fått förut
så det är ingen fara,
men senare la jag mig på golvet, för att de skulle
sluta göra så ont, men det gjorde de inte
så jag gick och la mig i soffan istället,
efter ett tag fick jag såna smärtor i brösten att
jag började krampa i hela kroppen
och fick panik,
fick åka ambulans sen,
för jag hade mina krampor i ca 50 min
och dom slutade aldrig!
hade så äckligt jävla ont alltså...
som tur va hade jag underbara personer
runt mig och som hjälpte mig när allting hände,
tack för det!

fick ambulans, fick morfin och massa annat
som inte hjälpte så bra, så i början visste
dom inte vad som var fel,
men när jag hade fått allt, åkte vi
till eskilstuna, fick ligga kvar där en natt,
orkar inte vara ännu mer detaljerad
men hade iaf magkartar
och hjärtmuskeln vart överansträngd
och slog lite konstigt eller vad man ska säga,
förstod inte "doktor språket" så bra!

men nu är iaf det bättre och får äta medicin
och vill tack ännu en gång för alla som stöttat
och brytt sig!

nu vet ni :)
puss

Kommentarer
Postat av: emelie

<3<3

2010-05-05 @ 23:06:02
URL: http://eemeliehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0