fotboll, vinst 3-1!

bilder från matchen idag som dennis har tagit :)
vi vann med 3-1 och fick gult kort.
jag säger inte att jag inte va värd kortet men
spelarna jag mötte skrek som grisar när man rörde dom.
det var alltid en som markerade mig och de va just hon som fick
alla mina smällar också! hon sa typ till sina lagkamrater ba:
ska jag markera den där lilla jävla horungen elr?
KLART man lackar elr ?
tänkte inte så mycket på de när jag gick in i närkamperna med henne sen
men man såg ju vem som flög.
jag låter väl ego nu men men, inte så mycket att säga,
för hon borde fått rött för de hon sa.


tyckte vårat lag gjorde en grymt bra match och
jag säger bara att jag älskar er tjejer och tackar för de jag har
fått spelat med er! ni kommer vinna serien och ska komma ner o
kolla så mycket jag kan ! :) för ni är bäst, och ni har en stor plats i hjärtat





gjorde mål



http://www.dbfoto.se/
riktigt duktig!

nu ska jag sova
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0