BLOGG - TAGGAR FÖR TRÄNING

tja!
apudag idag, en brandman och polis som kom till vår skola
och snackade lite, snackade lite om deras jobb osv.
as roligt , lägger upp senare en bild på mig
som brandman med, syrgasmask och allt! haha :D

åkte hem 2 tåget, sen hem och bara suttit vid
datan och vet ni??
lagat mat helt själv idag,
stolt över mig själv faktiskt!
haha, makaroner och korv!!

nu typ taggar jag för träning,
distrisktsträning idag
och jävligt skönt att träningen är i åker!
vi tränar för distriktscupen den 27/3,
i åker för den delen också!
bara komma och kolla.

iaf, så kommer träna hela kvällen nu,
så ska packa nu sen drar jag ner!
pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Lisa

WOHOHO ANGE, makaroner och korv;))))



<3

2010-03-18 @ 09:38:33
URL: http://nonemorethenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0