BLOGG - BLIR IRRITERAD

hej..

en sak har jag stört mig så sjukt länge,
när jag ska köpa en bh så finns det ALDRIG någon
fin bh-storlek som passar mig, man måste alltid köpa
en som är för stor runt om och sedan får man
sy in bh;n istället för att man är
smal runt om, bara för att det inte finns någon
som är smal runt och har en stor kupa.
det finns ingen fu""ing fin bh !
om man hittar ngn på twilfit eller triumph så är
det bara jävla kärring bh;ar eller tränings bh;ar
men vem fan vill ha på sig sån en fredag kväll
när man ska va lite fin, nej ingen!
jag har blivit rekomenderad massa butiker
på internet och i sthlm, men nej, det finns inget!
åh, alla säger att de finns så bra bhar på
sådana butiker, ja det kanske de gör och i
rätt storlek, men ingen som är fin!
jag vill kunna gå in på typ hm eller ngt
och bara köpa en bh men nej,
ingen verkar ha förstått att det finns många
tjejer i dagens läge som har en stor byst
men det finns inga som tillverkar såna typer av bh:ar !
jävligt dåligt.
så jag får helt enkelt fortsätta som jag gjort hittils när
jag handlar vanligt, får köpa en bh i typ 85 runt i
största bh-kupan och sen sy in den 20 cm, alltid lika kul! not.

men man har väl börjat vänja sig, men nu
får fan bh-tillverkarna ta sig i kragen och inse fakta!

pussssssss.
och

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså ? jag har bara sett att det finns upp till f, men okej (y) och då menar jag "finare" bhar, inga kärring bhar, för de finns ju upp till typ kk med såna

2010-03-24 @ 22:53:22
Postat av: Anonym

Nu vet du ;) finns "finare" bhar upp till J :)

2010-03-24 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0