rosa morgonrock!


övertexten stämmer bra, för en sån har jag på mig just nu
sååå mysig :)

kom nyss hem från fotbollen, har kollat på match,
de va "mitt lag", det vart 0-0 mot nyköping
det är vi och dom som slåss om första platsen
men än så länge leder vi :D

vet inte varför jag säger "vi", för jag tillhör inte ens längre.
menmen, kärlek till dom iaf!!!

jobbat idag, mycket bra gick de, men trött som fan var jag,
målade och så idag, kul faktiskt och nöjd med mig själv!
har tagit lite kort men dom lägger jag inte in idag,
det orkar jag inte

stod och flummade med melinda och jennifer på fotbollen
haha jag är visst söt :(  HAHAH :D

sen tänkte jag att jag inte lagt upp en ny bild på några dagar
så tog en nu, snygggg va ?

nu blire sova iaf,
pussssssipussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0