fundering..



blond eller brunett?

tänkt på en sak faktiskt som stämmer in på de flesta fallen.

om man är blond från början och tänker, nej fan jag ska bli brunett!
sen färgar man det,
efter ett kort tag tänker man ; fan jag skulle aldrig färgat håret.
sen färgar dom tillbaka till blondt igen

och säger inte dehär för att de hände mig utan jag vet måååånga!
och det är faktiskt så, att de är inte lika ofta det är tvärtom
tror de flesta som varit/är, blonda, trivs i det bättre och därför blir det ofta
så att man färgar tillbaka eller bara behåller de för man trivs i det.

men nackdelar finns!
som för mig, måste ungefär färga mit hår 1 gång i månaden
för att det växer ut mörkbrun utväxt som inte är så snyggt.
men även är det så elegant med brunt, vackert!

eftersom jag är det egentligen och jag börjar bli trött på att färga
så blir jag förmodlingen brunett efter sommaren,
sen äre väl bara acc att jag är född brunhårig
och sluta sakna mitt blonda om jag skulle göra de!

tänkte bara säga det, för de händer jäääävligt ofta
att man blir blond igen efter att ha haft brunt hår :)

pusss

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv : Den här kommer nog bli bättre :DD:D:D:D <333

2010-06-01 @ 21:02:56
URL: http://nonemorethenlisa.blogg.se/
Postat av: hanna

haha jag är en av dom (a)

Du passar ändå i båda :))

<333

2010-06-02 @ 06:41:16
URL: http://bbigsmile.blogg.se/
Postat av: awolter

hihi jag med (a)

du med, !!

men jag har sååån beslutsångest :(<333

2010-06-02 @ 18:27:25
URL: http://wolterallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0