gothia

puuuuuh
nu har man lagt upp alla bilder på fb
FAST BARA dom som är på min kamera,
sen ska jag säkert lägg upp dom som är på
mammas kamera också, orkar inte men vill :D:D
får göra de imorn

hade de så jävla kul på gothia, trevliga människor träffade man!
hade den sämsta starten på gothia men försökte
tänka positivt och ha en kul vecka och de gick!

nu äter jag godis, pratar med en kär vän
och ska snart lägga mig i min säng

har varit sjuk idag också..
men va hos mormor och morfar
en stund, hon hade köpt massa kläder till mig (a)
det gillas mycket!
plus att jag köpte massa i göteborg
men dom bilderna kommer upp sen!
och om du/ni vill se bilder från gothia så äre bara att
besöka min facebook, välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0