sammanfattar dagen

segt att vakna i morse, min klocka ringde 06.30 men tror ni
jag vaknade eller?..
ja det gjorde jag, stängde av direkt och tog
bort snozzzzen, haha sen skulle jag bara vila lite i
2 minuter tänkte jag, men hur gick det då?
nej jag somnade om och vaknade 20 min innan bussen gick
PAAANIK !

men jag hann iaf ;)

sen chill dag, först matte sen psykologi, as kul fan
hem, sov, tränade
gick väl bra, men va inte precis taggad på träning XD

nu blire kolla mtv sen sova,
puss på er !!

GOTLAND IMORN DA MED LAGET, två matcher mot roma
lördag och söndag, TAGGAAAAA !

bild från idag, sofia gjorde fläta på mig,
grymt fint !


Kommentarer
Postat av: melinda

sv; tack gumman <3

hoppas du har kul på gotland saknar dig <3

2010-01-29 @ 14:59:30
URL: http://wondersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0