försöker bli stark

träningen gick bra, körde mitt fysprogram innan som jag brukar, kul fan...
försöker ju bli lite biffigare haha !
sen gick vi på is, chill träning idag
match imorn hemma.. minns dock inte tiden men återkommer med de

just nu äre so you think you can dance på tv, så kollar på de nu
jag är också en grym dansare, bara att jag aldrig visar, skojja! (;

orkar inte skola imorn..
fan en jävla uppsats ska va klar och inlämmnad imorn, tror ni jag
är klar med den elller? nej.

aja, nu ska vi höja upp stämmningen lite
med en norge historia :

Norrmannen till sin fru:
"De sa att det skulle snöa på radion."
"Då bör du täcka över radion."

HAHA :D



av bästaemelie <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

älskar dig.

2010-01-21 @ 15:06:31
URL: http://henrikssonemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0