1 januari - nytt år, nya möjligheter, bara att se framåt!

kan ju börja med att säga GOTT NYTT ÅR!
hoppas ni alla hade de grymt kul igår, för de hade jag.
va med alla underbara människor, riktigt lyckat kan man bara säga!

nytt år nu alltså, och imorgon är det min födelsedag..
alltid lika kul och fyllla år, det finns både för och nackdelar med att fylla
så pass tidigt som jag gör, fördel - få gå på krogen först typ, sen alltid nice
att få körkortet så fort som möjligt och nu är det bara ett år kvar till jag får de,
ni kan ju förstå att man längtar!
även nackdelar finns.. hur kul är det att ha julafton nyår och sin födelsedag på nästan samma dag?
sen är det inget sånt roligt som händer på hela året som har
med det att göra... men men ! :D

tagit det lugnt idag bara, kollade på step up, tröttnar man aldrig på!
sen även bakat med mamma,
så imorgon serveras det chokladcookies, chokladbollar, ROSA cheesecake m.m !
riktigt gott, fick ju välja själv vad man ville ha :)

2009... ett upp och ner år. både roliga och sämre stunder..
men har haft det riktigt kul!

och jag tror däremot att år 2010 kommer bli ännu bättre !

pusssss på er!
/awolter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0