HOCKEY & VA MED BÄSTA

godkväll

lisa sov här inatt, så mysigt så!
gick upp ganska sent och skulle åka halv tio tåget
men de va försenat typ 1 timma och 45 min så
kunde inte vänta, så min söta mormor kom och hämtade mig
sen skjutsade mig till e-tuna, så snällt ! :D

engelska och svenska i skolan, ganska soft så de va lugnt.

när man kom hem kom jennifer och lisa hit,
fixade oss, sen åkte lisa hem
och jag och jennifer drog ner till karas med mamma,
käka lite pizza, sen vare dags för a-lags matchen..
gick inte så bra för dom idag
men träffa söta emelie iaf :D

men men ! jag och jennifer hade as kul iaf! :D

pusss på dagen !

i love you all ! 


Kommentarer
Postat av: Emelie

duesötaste!

2010-02-20 @ 00:36:29
URL: http://henrikssonemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0