lillebror






jag kanske tjatar ofta om hur mycket
jag älskar min lillebror och hur mycket han betyder för mig
men det tycker jag inte är fel,
jag har bara en stor kärlek till min bror,
som alltid har funntis med mig under alla år,
han har alltid varit där för mig.
vi har bråkat mycket, som alla syskon gör
men i slutändan så älskar man dom efter allt bråk.
i alla tider så har vi upplevt samma saker,
vi har gått igenom dom tillsammans, även klarat oss ur dom tillsammans
och vi kommer gå igenom mer tillsammans,
därför vill jag bara säga; tack för att du är min
lillebror, som slår mig på axlen för att jag ska bli lite sur
som ger mig en kram när det behövs
och även är du den jag ser upp till
och hoppas att du får det underbart, vad som än händer !
jag älskar dig

/ din syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0