du gör min dag



när jag går upp för trappen, förkyld, halv öppna ögon
och hur trött som helst,
så hör man en svans klappandes mot golvet,
man kollar upp och ser glada ögon och
han kommer fram till en direkt
hur sjuk jag än är så gör han min dag,
min buster, mitt hjärta



nu har jag pratat med bästavän i telefon
båda är sjuka, kul? nej
va nere i ishallen en stund även fast jag
är sjuk, gick hem med filip senare
men nu är jag iaf hemma, försöker
ladda tills imorn, för jag måste till skolan typ
vill inte missa massa..

och måste erkänna en sak också
lisa hade rätt, jag är den som är oftast sjuk
och blir sjuk väldigt lätt
:(

GONATT ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag känner en liten prick i halsen som gör ont :(



krya<3

2010-08-31 @ 21:12:17
URL: http://nonemorethenlisa.blogg.se/
Postat av: awolter

hoppas du inte har blivit sjuk!! krya du med sis <3<3

2010-08-31 @ 21:17:49
URL: http://wolterallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0