onsdag

skriver blogg nu alltså, as skönt :)

hade as svårt för att komma upp imorse, va så jävla trött alltså. men tvingade mig upp lite segt sådär, men ändå bara fotboll i skolan så de va lugnt. slutade kvart över tio, sen drog man till godisland och köpte lite godis:P (tjockis)
sen hem , va med jonathan , vi slockna typ direkt när vi kom hem , båda va så jävla trötta ! XD
sen va vi hemma hos anderas ett tag, christoffer va också där :) kul !
kollade idol, erik va grym idag !
hejjar på han och calle, fast jag tycker ändå calle är snäppet bättre, han berör när han sjuuuunger :)

nu sitter man här, as trött, snart sova men först kolla klart på tv :)
PUSSSSSSSS :D


dagens babe vart ronja :)
____________________________________________________________

down
de bara e så
sagoland
miss you love
när du kollar på mig sådär..

man behöver inte jätte många vänner, huvudsaken är att man har dom bästa och det har jag (L')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0