tisdag & träning

tjoooho, va fan ganska pigg imorse, not ;) fan ,
hatar att gå upp så jävla tidigt alltså.
skolan as soft, satt typ och skrev om en skidoåkare, fett kul xd
sen hade vi livräddning, på vattenpalatset, fettt skojj!
jag och ronja kingade på det alltså, ;D <3

hem snabbt som fan, käkade, packa snabbt,
sen åkte jag ner till träningen med jonathan,
skit kul träning fan , hahah kul när killarna får damp när de går dåligt,
man bara garvar åt dom alltså,
riktiga pajjaser xd

efter de, hem, fixade sig lite sen ner och kollade på a-lags matchen,
dom vann med typ 4-0 tror jag , har inte koll (a)
kollade på handboll lite emellan det också, :D
dom är fan kingar,  hahhaah tänk mig och spela handboll, ASG ! xd

nu sitttter man här med denise bby, ska snart lägga oss
och kolla på twilight, myyyyyyys :)
imorn ledig, så jävla härligt,
men ska till strängnäs imorn också en snabbis :)

sen hem och chilla bara, :)

fett glad jag har varit idag , jaa pussss på dagen !

söta jävel :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0