söndagkväll & har haft en bra helg !

träning i fredags, ganska trist träning men jaa..
varit i mariefred hela helgen , har verkligen haft skit kul :)
sovit hos emelie båda dagarna, sen va vi med
frida isak herman saga malte hanna jocke hugo denise och alla dom:)
skönt att göra ngt annat än gårn ibland,
emelie och jag käkade massa godis, haha cheeese !

"jag hörde i höre" HAHHAHA
våra nya ord ,
riktigt kul iaf :)

kollade på emelies matcher båda lördag och söndag, ganska kul men skulle aldrig kunna
spela hanboll själv, haha för dålig XD
lördagkväll va jag en stund i åker, på lagfesten , va lite social med fotbollslaget :)

sen tillbaka och va hemma hos herman.
jag och emelie somnade as sent båda dagarna
men de är helg så skit samma liksom ;D


nu ligger man här i sängen , har städat hela undervåningen ,
tog as lång tid men nu äre iaf klart !

trött som fan nu , käkade as mycket midda idag , förvånad att jag fick ner allt XD

nu kollar jag på topmodel, jävla brudar alltså xd
sen läre bli ännu mer tv sen sova !

jag älskar dig emelie henriksson (L)

så puss på helgen

/ awolter


Kommentarer
Postat av: Emelie

älskar dig också.

alltid lika roligt ! <3333

2009-10-28 @ 23:55:26
URL: http://henrixson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0