söndag

ställde klockan typ klockan 10 för att jag skulle fika
med min gammelmormor, :)
satt vid datan en stund efter frukosten men sen kilade jag iväg .
satt och pratade typ om allt, hon är så klar i huvudet
för att vara 79 år liksom.
avgudar henne, hon är grym ! :) <3

sen hem, mamma färgade håret på mig för att mitt fula bruna
hår växer ut så snabbt :o ;)
vart nöjd ! 

klockan 4 hade vi fotbollsavslutning, först ner i hallen , snacka lite
och säsongen och sånt
sen ner till värdshuset(karas) och käkade med hela laget,
så jävla kul det var alltså, fyfan va vi garva :D
vi börja redan fundera på hur vi ska vinna greenteam grejen för gothia,
 om man vinner de så behöver man inte betala något :D
men iaf, vi ska ner dit nästa år, vare dig vi vinner den där grejen eller inte,
ska bli så jävla kul alltså :D:D

sen hem chillade, kolla tv och sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0