måndag - it's a new week, new things can happen

sov så jävla dåligt inatt alltså, usch !!! vände på mig, bytte säng, la mig upp
och ner i sängen , ja jag testade fan allt men kunde inte sova, fick typ panik men somnade väl
 efter man hade lugnat ner sig, kanske typ klockan 2 .
skit trött när man vaknade sen alltså, uschusch !
men ändå chill i skolan , hade hälsa,
skrev lite om måltider och tallriksmodellen för olika personer, gansk kul :)
sen hade vi fotboll, gick fan as bra alltså !

kom hem, somnade typ direkt, helt slut alltså ;)
sen duscha, sen kom melinda, sen jonathan och tillsist denise ,
gick ut, va ute typ sen kolla lite på innebandy
hem och chilla typ vid 9
denise är här, fast just nu ligger hon och sover,
haha ska väcka henne snart, bara för att retas lite :p

nyss kollat på hollywoodfruar, hahah dom är fan sjukt pinsamma,
jävla blondintanter alltså XD
hahahha :D

snart sova tror jag , chilll dag imorn
killarna har fotbollsmatch mot någon annan skola imorn
så de blir nog lugnt i skolan imorn
men ändå tråkigt utan totte och dom ;(
hahah ;D
 
pusss på dagen
/ awolter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0