lördag

hade bestämt mig redan igår att jag skulle sova ut till idag ,
och det gjorde jag , åt väl frukost runt halv 1.

skule precis åka till min gammelmormor och fika med henne,
men då ringde louise och frågade om jag kunde vara med på deras match,
självklart ställde man upp :)

det va borta match mot katrineholm (kaik), kallt som fan att spela alltså :O:O
frös som fan, men de gick bra och spela ändå :)
matchen slutade med 6-4,
gjorde 1 mål och 2 ass , ganska nice :)


sen hem snabbt som fan och fixa sig,
för man skulle ju på släktträff,

fixade mig iaf ganska snabbt, åkte dit, :)
lite trist i början men sen vart de ganska nice,
drog till gårn sen, va där med alla babe's !
och vissa personer vill jag inte ens se,.
men men :D
nice dag, trött som fan bara ,
så ska nog sova snart !


match imorn mot floda 15.00, hemma match !
kom och kolla :)

puss på dagen!
/ awolter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0