fredag

imorse när jag gick upp, ärligt de va plågeri mot sig själv men
ändå så är man ju tvungen att gå upp och duscha.
vissa brukar vakna när de kliver in i duschen men jag blir bara segare
och kan stå och duscha i en halv timme förfan xd

jobbigt i skolan typ, svenska, skriver om askungen fast i våran tid,
typ ist för att hon tappa sin sko så tappade hon mobilen , typ så.
skit jobbigt.
sen engelska , mitt svåraste ämne men de gick väl bra ändå:)
sen va i strängnäs med denise och frida en stund,
och sen när dom drog hem så va jag med marcus :)
mycket trevligt, hade as kul.
jag är liiiite biffigare än vad han är alltså :D
sen typ kollade vi på nhl premiären,
chansade på att matchen skulle sluta 3-2 till detroit.
men hade iaf 5 rätt, men ja , till slut så vann ju st louis med 4-3
förvånad faktiskt alltså;)
men men , släktträff imorn , as stor fest, typ över 100 pers
ska bli nice, :)
puss på dagen

dagen babe & älskling: denise larsson, loveyou<3333

melinda, du är underbar, finns alltid här för dig ILY (L)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0