svinissprutan - usch !

ja, alla säger att man skulle bli sjuk när man hade tagit den där sprutan och jag säger bara, JAPP ! det stämmer!
är sjuk, har feber, hostar och sånt, men har tagit ipren så det känns ju bätte för stunden men inte lika kul när tabletten har slutat värka.
blir nog att jag åker hem med tio tåget, ska ha gruppredovisning med bella och ronja, en redovisning som visar sörmlandsfotbollsförbund :) det kommer nog gå skit bra alltså, ett minus att man ser ut som ett troll idag, men de är gulligt!

sovit hos bästavän inatt, sov inte så mycket, kollade på tv länge, men sen när man la sig på kudden så slockna jag på dirren !

ikväll är det träning, tror inte jag kommer gå men vi får se, febern kanske släpper och mamma kanske går med på att jag tränar, får se

nu äre dags för mig att kila !
puss
/ awolter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0