snart jul!

hej!
nu kan man andas ut alltså.. köpte dom sista julklapparna idag, så nu är allt klart!
shoppade lite saker åt mig själv också, klart man ska ha nya kläder..
trevlig dag med sällskap av mamma och mormor i allt shoppande :)

melinda är bara så bra ! grymt bra tjej, klockren ! älskarhenne<3

förkyldningen kan dra åt * .
fan, så äckligt och samtidigt jobbigt att behöva snyta sig hela tiden..
och den går inte över heller..

22 dec..
idag var det 6 år sen min älskade vän dog. mitt hjärta, min hjälte..
mitt livslevande gossedjur, emil :( ni som inte vet, han va en hund.
fan, jag kommer ihåg allt..
du låg där på mattan, skakade så mycket, men sen kollade du in i mina ögon,
gav mig en blick som sa att;
angelica, det blir bäst såhär, du klarar dig... det kommer bli bra..
jag låg där och höll om dig så jävla hårt innan dom tvingade mig och släppa..
du åkte iväg i bilen, och kom aldrig mer tillbaka.
jag älskar dig emil, det kommer jag alltid att göra.
ta hand om din mamma där uppe, dawia, hon är en ängel!
saknar er båda så grymt mycket..


Kommentarer
Postat av: Emelie

<33

2009-12-23 @ 23:56:45
URL: http://henrikssonemelie.devote.se
Postat av: awolter

<33

2009-12-27 @ 23:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0